Getxo Bono 2025 Kanpaina

    

Atxikitzeko bigarren aldia: Uztailaren 14tik 24ra

Lehenengo aldiko eskaeraren aldeko ebazpenak (martxoko deialdian onartuta daudenak) Getxo Bono 2025 kanpainaren bi aldietarako balio du.

Data garrantzitsuak:

  1. GetxoBonoa aktibatzekoa: irailaren 19tik azaroaren 8ra.
  2. GetxoBonoa trukatzekoa: azaroaren 10etik bonuak agortu arte.

Gogoan izan aurtengo berrikuntza! Aktibazio-aldia

Aurten, bi kanpainan zehar, bonuak truke-aldia heldu aurretik, beste aldi bat egongo da.

Bigarren epe horretan, bezero guztiek berriz trukatzeko eskubidea aktibatu beharko dute, 20 € edo gehiagoko erosketa eginez. Kanpainari atxikitako edozein saltokitan egin ahal izango dute.*

Baldintza bereziak jarduera-sektore hauentzat

  • Ile-apaindegiak eta estetika-zentroak: GetxoBonoa produktuei baino ezin izango zaie aplikatu. Ematen diren zerbitzuetan ezin izango da inoiz bonurik trukatu.
  • Farmaziak: botikak ez diren produktuei bakarrik aplika dakieke. Nahitaezkoa izango da sendagaiak erosteko salmenta independentearen faktura sinplifikatua aurkeztea.
  • Estankoak: ezin dira tabako-erosketetan aplikatu.
  • Optikak: gastuaren eta ordainketaren eragiketa kanpainaren datetan erregistratu beharko da. Ez da onartuko kanpaina hasi aurreko datetako eskaerarik.
  • Elikadura: azalera handiko establezimenduak kanpoan geratzen dira.


Establezimendu baikoitzeko trukatu beharreko bonuen gehieneko muga

Establezimendu bakoitzeko gehienez 1.000 € trukatu ahal izatea erabaki da, betiere bonu erabilgarriak geratzen badira.


Informazio gehiago

Telefono-zenbaki bat duzue eskuragarri, deialdi honetako berrikuntzekin zerikusia duten zalantzak argitzeko: 944713601. Ordutegia: astelehenetik ostiralera (08:30etik 18:30era).

  • Bigarren aldia: uztailaren 14tik 24ra

Lehenengo aldiko eskaeraren aldeko ebazpenak Getxo Bono 2025 kanpainaren bi aldietarako balio du.

 Bigarren atxiki-aldiaren datak:

  1. GetxoBonoa aktibatzekoa: irailaren 19tik urriaren 8ra.
  2. GetxoBonoa trukatzekoa: urriaren 10etik bonuak agortu arte.

Intereseko dokumentuak:

Eskabideak aurkeztea

NAHITAEZKO DOKUMENTAZIOA:

BEHARREZKOA DENEAN SOILIK ENTREGATU BEHARREKO DOKUMENTAZIOA:

Zure atxikimendua izapidetzeko:

Atxikitzeko eskaerak bide telematikoz izapidetu beharko dira, Getxoko Udalaren web orriaren bidez.

Urratsak:

  • Sartu Administrazio Elektronikoaren Bulegora (AEB) ziurtagiri digitala edo itsasontzi-jokoa erabiliz identifikatuta.
  • Identifikatu ondoren, sartu Nire erregistro telematikoan, egin eskaera, Getxoko Udala eta aukeratu Oharpen Ereduan Sustapen Ekonomikoa: GETXO BONO Iraila 2025: Eskaera.
  • Bete datuak, erantsi eskatutako dokumentazioa eta bidali eskabidea.

Atxikitzeari buruzko edozein kontsulta Getxoko Udaleko Ekonomia Sustapena Arloaren telefonoan egin daiteke: 944660140, edo posta elektronikoz, getxolan@getxo.eus helbidera idatziz.

Administrazio elektronikoko bulegoarekin arazoak izanez gero: 944660220 edo eadministracion@getxo.eus

Ohiko galderak

1. Nortzuk atxiki daitezke GetxoBono 2025 programara?

Getxon lokal fisikoa duten merkataritza- eta zerbitzu-establezimenduak edo, aisialdi-, kirol- eta turismo-enpresen kasuan, udalerrian jardun ohi dutenak.

2. Zeintzuk dira parte hartzeko baldintzak?

  • Getxoko Udalaren establezimenduen datu-basean alta emanda egotea, baldin eta establezimendu horien jarduera oinarri hauen I eranskineko talderen batean sartuta badago.
  • EJZn alta emanda egotea.
  • Foru Ogasunarekiko, Gizarte Segurantzarekiko eta Getxoko Udalarekiko zerga-betebeharrak egunean izatea.
  • Bizkaiko Foru Aldundiaren urtarrilaren 22ko 4/2013 FORU DEKRETUAREN arabera egitea fakturak.
  • Establezimenduak gailu mugikor bat izan beharko du tiketei argazkiak egin ahal izateko, aplikazioan sartzeko.

3. 2025eko GetxoBono kanpainari atxikita dauden saltokien barruan, zeintzuk dira aplikatu ezin diren produktuak/zerbitzuak?

  • Farmaziak: botikak ez diren produktuei soilik aplika dakieke. Nahitaezkoa izango da faktura sinplifikatua aurkeztea, sendagaiak ez diren produktuekin soilik.
  • Estankoak: ez dira aplikagarriak tabako-erosketetan.
  • Ile-apaindegiak: produktuei soilik aplika dakieke.
  • Optikak: kanpainaren truke aldian egindako erosketetarako soilik.

4.- Zer-nolako saltokiak geratuko dira 2025eko GetxoBono kanpainatik kanpo?

Elikaduraren azalera handiko establezimenduak kanpainatik kanpo geratzen dira.

5.- Noiz atxiki daitezke saltokiak?

  • Bigarren epea: uztailaren 14tik 24ra. Lehen deialdian atxikitako saltokiek ez dute berriro izena eman beharrik.

6.- Nola atxiki GetxoBono kanpainari?

Atxikitze-eskaerak telematikoki izapidetu beharko dira, Getxoko Udalaren web-orriaren bidez.

Urratsak:

  • Sartu Administrazio Elektronikoaren Bulegora (OAE), ziurtagiri digitalaz edo itsasontzien jokoaz identifikatuta.
  • Identifikatu ondoren, sartu Nire erregistro telematikoan, Egin eskaera, Getxoko Udala, eta aukeratu Oharpen ereduan Sustapen Ekonomikoa: GETXOBONO IRAILA 2025: Eskaera.
  • Bete datuak, erantsi eskatutako dokumentazioa eta bidali eskaera.

7.- Nola jakin kanpainan onartuta nagoen ala ez?

Merkataritza-establezimenduak kanpainari atxikitzeko prozesua amaitu ondoren, Getxoko Udalak jakinarazpen bat bidaliko dizu kanpainan parte hartuko duzula baieztatzeko, eta horrekin batera aplikazioa erabiltzeko eskuliburua. Horren ostean, Ekonomia Sustapena Arloak zerrenda bat argitaratuko du Udalaren web-orrian, onartutako eta baztertutako establezimenduak adieraziz. Gainera, zure negozioa saltoki parte-hartzaileen zerrendan argitaratuta agertuko da: www.getxobono.com/list

8.- Eta plataformara sartzeko pasahitzak gogoratzen ez baditut edo jaso ez baditut?

Zure gakoak galdu badituzu edo jaso ez badituzu, jarri harremanetan GetxoBono 2025 kanpainarako soilik laguntza teknikoko arreta zerbitzuarekin: 94 434 82 88. Ordutegia: astelehenetik larunbatera (09:00etatik 20:30era).

9.- Zer egin behar dut aktibazio-aldian?

Eskaini bezeroei aktibatzea GetxoBonoak izateko eskubidea.

Urratsak:

  • Sartu http://app.getxobono.com webgunean (zure erabiltzailea eta pasahitza erabiliz).
  • Sakatu aktibazio-botoia.
  • Bezeroaren NANa sartzeko eskatuko dizu, eta 20 € edo gehiagoko faktura sinplifikatuaren argazkia igo beharko duzu.
  • Prest! Zure bezeroek badute eskubidea GetxoBonoak aktibatuta trukatzeko!


Zalantzarik izanez gero, berrikusi Udalak zure posta elektronikoaren bidez helarazi dizun aplikazioaren erabilera-eskuliburua, edo jarri harremanetan soilik GetxoBonoak 2025 kanpainarako prestatutako laguntza teknikoaren zerbitzuarekin: 94 434 82 88. Ordutegia: astelehenetik larunbatera (09:00etatik 20:30era).

10.- Zer gertatuko da bezeroren batek GetxoBono nahi badu, baina bonuak aldez aurretik aktibatu ez baditu?

Ezin izango du parte hartu deskontuen kanpainan. Eskubidea aktibatu beharko duzu hurrengo kanpainan. GetxoBonoaz gozatu ahal izateko, kanpainaren aldi bakoitzean aktibatu behar da, hau da, urtean bi kanpaina badaude, urtean bitan aktibatu beharko dira.

11.- Aktibazio-aldian bonuen gehieneko muga egongo da?
Ez, ez dago mugarik. Nahi duzun berezoek aktiba ditzakezu.  

12.- Deskontua aplikatzen al da aktibazio edo truke aldian?
Bonoaren deskontua bakarrik balio izango du truke-aldian.

13.- Zer egin behar dut truke-aldian?

  1. Aplikazio beraren bidez, sartu webgunera http://app.getxobono.com (erabiltzaile eta pasahitza). 
  2. Sartu truke-botoian eta sartu zure bezeroaren NANa, egiaztatuz bezeroa 16 urtetik gorakoa dela egiaztatuz.
  3. Behin datu horiek sartuta, agertuko zaizu ea bezeroak aldez aurretik aktibatu dituen bonuak.
  4. Egin badu, trukatu ahal dizkiozu bonuak erosteko unean.
  5. Bonuak aktibatu ezean, bonurik ez duzula adierazten duen mezu bat agertuko zaizu. Bezeroak ez du deskonturako eskubiderik.
  • Ez da beharrezkoa bi faktura imprimatzea (bata bezeroarentzat eta bestea Udalarentzat). Tiketa inprimatu ondoren, eskaneatu eta datuak aplikazioan sartzen dira. Hori egin bezain laster, bezeroari eman behar da.

14.- Zer gertatzen da GetxoBono baten trukea tramitatu ezin badut?

Urtero bezala, Getxoko Udalak laguntza teknikorako telefono zenbaki bat jartzen du zuen eskura, tiketak balioztatzearekin eta egiaztatzearekin lotutako zalantzetarako: 94 434 82 88. Ordutegia: astelehenetik larunbatera (09:00etatik 20:30era).

15.- Nola aplikatzen dira deskontuak truke-aldian?

  • 5 euroko bonuak: 20€ edo gehiagoko erosketetan aplika daitezke.
  • 10 euroko bonuak: 40€ edo gehiagoko erosketetan aplika daitezke.

16.- Zenbat bonu trukatu daitezke establezimendu batean eta nola jakingo dut noiz agortuko diren?

Establezimenduek ez dute esleitutako bonu kopuru jakinik, baina hobarien gehieneko muga ezarri da, aplikatu ahal izango dutena. Aplikazioan erakutsiko dizu noiz lortu duzun bonuak trukatzeko muga hori. Hortik aurrera, bonu agortuen kartela jarri beharko duzu.

17.- Zein betebehar dituzte atxikitako saltokiek?

  • Programarekiko atxikimendua iragartzea, emandako materialen bidez.
  • Bonuak aktibatu eta trukatzea 20 eurotik gorako erosketa egiten duen 16 urtetik gorako edozein pertsonari.
  • Bezeroei bonuak aktiboki eskaintzea.
  • Diskriminaziorik ez egitea bonuak dituzten eta ez dituzten bezeroen artean.
  • Tiketen kopiak gordetzea, trukatutako bonuen datuekin batera.
  • Balorazio-inkesta betetzea kanpaina amaitzean.

18.- GetxoBono bateragarria al da beste laguntza batzuekin?

Bai, bateragarria da. Adibidez, BIZKAIA REPARA eta Euskadi Bono Dendarekin.

19.- Eta nire bezeroa forma juridikoa bada, ba al du GetxoBonorako eskubiderik?

Ez, GetxoBonon 16 urtetik gorako NAN duten pertsona fisikoen faktura sinplifikatuak baino ez dira onartuko.

20.- Nola islatzen dira GetxoBonoak kontzeptu gisa nire faktura sinplifikatuetan?

Datafono edo software bat (kudeaketa informatikoaren sistema) izan beharko duzu, tiketak GetxoBono deskontuaren kontzeptua islatuz egin ahal izateko, ondoren zure sarrera eta gastuen aitorpenean sartzeko. Garrantzitsua da diru-sarrera horietan bereiztea bezeroengandik zuzenean sartzen duzuen zati ekonomikoa, eta Udalak sartzen dizuen zatia, Ogasunera bidaltzen diren datuak bat etor daitezen.

Gogoratu, mesedez, zuen aldetik aitortu beharreko diru-sarrerak bi aldeetatik jasotzen dituzuenak direla, hau da, GetxoBono aplikatu gabeko salmenten guztizkoa. Horretarako, gomendatzen dizuegu zuen kobrantza tresnak (datafonoa, kudeaketa softwarea, kutxa erregistratzailea…) konfiguratzeko aukera aztertzea “GetxoBono deskontua” edo antzeko kontzeptu batez, eta faktura sinplifikatuan edo arruntean bereizi ahal izatea salmenta bakoitzaren zein zati jasotzen duzuen zuzenean eta zein laguntzaren bidez.

Zalantzarik izanez gero, gomendatzen dizugu zure konfiantzazko aholkulariari kontsultatzea.

21.- Bezeroei eskudirutan itzuli ahal diet?

Ez, bonuek ez dute eskudirutan itzultzeko eskubiderik sortzen.

22.- Zergatik bota diezadakete atzera plataformara igo dudan GetxoBono truke bat?

Bonuak baliozkotzeko prozesuan, honako kasu hauetan ezeztatu ahal izango da:

  • Bikoiztua: aplikazioan izapidetutako faktura bera, bi truke-prozesu desberdinetan.
  • Ez-irakurgarria /Osatugabea: Ez dira onartuko moztutako fakturak, osatu gabeak, kalitate eskasekoak, lausoak edo informaziorik gabekoak. Eremu guztiak ondo bistaratu beharko dira.
  • Kontzeptu zehaztugabeak dituzten fakturak: "HAINBAT", "BESTE BATZUK"...

Fakturak okertzat jotzen direnak berriro zirkulazioan jarriko dira truke-aldiak irauten duen bitartean.

23.- Lehenengo deialdian kanpoan geratu banaiz... Noiz egin ahal izango dut atxikimendu-eskaera hurrengo GetxoBonorako?

GetxoBonori atxikitzeko hurrengo aldia uztailaren 14tik 24ra izango da.

24.- Apiril-maiatzeko kanpainan parte hartu badut, hurrengo kanpainarako eskaera berriro egin behar al dut?

Ez, ez da beharrezkoa. Zure eskaerak bi aldietarako balio du.

25.- Bizkaiko Foru Aldundian deklaratu behar dut Udalak GetxoBono kontzeptuan egiten didan diru-sarrera?

Bai, gomendagarriena da bezeroei ematen dizkiezuen faktura sinplifikatu guztietan deskontua islatzea, eta, gainera, Ogasunari aurkezten diozuen ereduan zure hilabeteko kontabilitatera islatu beharko duzue. Zalantzarik baduzu, gomendatzen dizugu zure konfiantzazko aholkulariari kontsultatzea.



...

Getxo Elkartegia

Ogoño Kalea, 1
48930 (Areeta) Getxo

Telefonoa: 94 466 01 40
Email: getxolan@getxo.eus

Udako ordutegia

Astelehenetik ostegunera -> 08:30etatik 18: 30etara
Ostirala -> 08: 30etik 15: 00etara
Abuztua -> 8: 30etatik 14: 30etara

Uztailaren 21etik abuztuaren 29ra: 14:30ak arte

Abuztuaren 11tik 22ra: Itxita

@getxolan
@getxolan
getxolan
getxolan