2024/10/24
Ekonomia Sustapena Arloko Turismo Unitateak martxan jarri du 2024-2030 aldirako Getxoko Turismo Plan Estrategikoa eta Marketin Turistikokoa egiteko zerbitzua.
Plan Estrategikoa egitea diagnostiko sakonerako fasetik hasi da, helmugaren indarguneak, ahuleziak, aukerak eta mehatxuak aztertuz. Ikuspegi parte-hartzailearen bidez, tokiko eragileak eta herritarrak inplikatzen dira turismo jasangarria eta berritzailea sustatuko duen epe luzeko ikuspegiaren definizioan. Ondoren, ezarritako helburuak lortzeko estrategia eta ekintza zehatzak diseinatuko dira, eta aldian-aldian monitorizatu eta ebaluatuko dira.
Marketin Plana egiteko prozesua funtsezko lau fasetan garatuko da. Hasteko, merkatuaren ikerketa sakona egingo da, aukerak eta erronkak identifikatzeko. Ondoren, marketin-estrategia pertsonalizatuak diseinatuko dira eta kanal digitaletan eta tradizionaletan ekintzak ezarriko dira. Ekintza horien arrakasta neurtzeko, errendimenduaren funtsezko adierazleak ezarriko dira eta emaitzen etengabeko jarraipena egingo da.
Iñigo Urkitza Turismo zinegotziak adierazi duen bezala, “bi planen arteko lotura argia da: Turismo Plan Estrategikoak sektorea garatzeko ikuspegi, helburu eta estrategia orokorrak definitzen ditu. Marketin Turistikoko Planak, bestalde, helmuga eta Getxo marka sustatzeko eta merkaturatzeko ekintza zehatzak bihurtzen ditu estrategia horiek”.