#GetxoAktibatu-ren olatua itzuli da!

Programa gure udalerriko merkataritza-ardatzak eta -establezimenduak ikusarazteko, sustatzeko eta biziarazteko sortu zen.

 

Formatu parte-hartzaile batean diseinatua, Getxoko herritar, profesional, saltoki eta elkarte guztiek doan eskainitako ekintzak eskaini eta proposatzeko aukera izan zezaten, eta administrazioaren zeregina ekintzak gauzatu eta zabaltzea izan zedin.

Askotariko formatu irekietako ekintzak, esperientzien truketik, ezagutzaren ekarpenetik, kirol-jarduerak egitetik, arteaz eta kulturaz gozatzeraino bizi zitezkeenak.

 

 

Getxoko edozein saltoki, elkarte, profesional edo auzokidek bere aholkuak eta trebetasunak partekatzen jarraitu ahal izan du, baita zure jarduerari buruzko hitzaldiak edo tailerrak eman ere.

GETXOAKTIBATU! KOMUNITATEAK, BATZEN jarraitzen du!

2020ko GetxoAktibaTU! programa geruza digitalean hobekuntzak eginez hasi zen. Asmoa, parte hartzen zuten negozioetan egiten ziren ekintza presentzialak beste ekitaldi digital batzuekin batera konbinatzea zen, eta horiek guztiak sare sozialetan gehiago zabaltzea.

Hainbat lan-saio egin ondoren, programaren sare ofizial gisa Instagram erabiltzea erabaki zen, eta #GetxoAktibaTU etiketa erabiltzea ekintzen eta programaren antolatzaileen topagune eta elementu komun gisa. Pandemia iritsi zenean, aurreikusitako ekintza eta ekitaldi guztiak geldiarazi beharrean, ekintza presentzialak egitea ezinezkoa zenez, Getxoko negozioen, profesionalen, elkarteen eta partikularren ekintza digitaletan bihurtu ziren sare sozialetan.

#GetxoAktibaTU etiketa erabili da esperientziak, aholkuak eta tailerrak partekatzeko eta Getxoko hainbat arlo eta desberdinetako profesional, elkarte eta partikular gehixeago ezagutarazteko.

2020an zehar, hashtag-ak (#GetxoAktibaTU) Instagrameko 260 erabiltzaile baino gehiago izan ditu, 4.800 eduki baino gehiago sortu dituzte eta argitalpen horiek 268.000 pertsonara iristea lortu dute.

2021ean ekintzak batzen jarraitu nahi dugu. Ziur negozio gisa ideia berriak argitaratzeko nahi dituzula, edo datu interesgarriak partekatu nahi dituzula, trikimailuak edo aholkuak eskaintzea menderatzen dituzula edo gaiei buruz komunitateak zure musika-konposizio berriarekin duen erreakzioa ikusi nahi duzu.

Zeren zain zaude? #GetxoAktibaTU hashtag erabil ezazu eta GetxoAktibaTU olatua tsunami digitala bihurtuko dugu.

Partekatzeko ideiak falta bazaizkizu edo zati digitala geldiarazten badizu, lagun zaitzakegu. Nahiago duzu taldean lan egin sinergiak aprobetxatzeko eta erronka berriak prestatzeko? Komunitateko eragile aktiboenekin parte har dezakezu talde eragilean.

 

Erronka Arrigunaga taldea

Ba al dago negozio edo saltoki bat ezagutarazteko modurik hobeagoa bere espazioak eta produktuak edo zerbitzuak pertsonen bitartez aurkeztea baino? 

Oraingo honetan Arrigunaga taldea ari da sareen edukiak lantzen, bere negozioen aurkezpenean arreta jarrita. Horretarako, aurretik egin dituzten tailerretan eskuratutako bideoak grabatzeko ezagutzak eta teknikak aplikatzen ari dira.

Lotsa alde batera uzten dugu sare sozialak ikuspuntu hurbilago batetatik lantzeko. Aurkezpenak egiteko, #GetxoAktibaTU ekimenean parte hartzen duten Getxoko saltoki, negozio eta profesionalak fisikoki agertzen ari dira horiek dinamizatzeko eta publiko potentzialarekin modu eraginkorragoan konektatzeko sortzen dituzten ikus-entzunezko edukietan.

Edukiak zabaltzeko prozesuan, Getxoko negozio, saltoki edo profesional batek bere Reela sortu duenean, Arrigunaga taldeko kontu guztiek partekatzen dute, indarrak batu, gomendatu eta edukietan jarraitzaile eta bisiten kopurua handitzeko helburuarekin.

Orain arte, BATUTA Musika Eskolak egindako Reela bakarrik partekatu da, eta 2666 bisita lortu ditu azken zenbaketan. Asmoa da kontu guztiek beren Reels propioak sortzea, hurrengo hilabeteetan partekatzeko.

Erronka honen helburu nagusia da tailerretan hartutako bideoak grabatzeko eta editatzeko gaitasun digitalak praktikan jartzea, kamera baten aurrean jartzeko beldurra galtzea eta, bide batez, Instagrameko kontu guztien artean ezagutzera ematea.

Erronka honen helburu nagusia da tailerretan hartutako bideoak grabatzeko eta editatzeko gaitasun digitalak praktikan jartzea, kamera baten aurrean jartzeko beldurra galtzea eta, bide batez, ikusleak Instagrameko kontu guztien artean ezagutzera ematea. Horretarako, #GetxoAktibaTU tailerra antolatu zen mugikorretik bideoa grabatzeko eta editatzeko.

Andoni Zamorano Getxoko Graba Ezak! Ikus-entzunezko ekoiztetxeko bideografo profesionalak emandako saio hauetan, ikasleek Instagram aplikazioa erabiliz Reels grabatzen eta editatzen ikasi dute. Bideoa editatzeko tresna oso moldakorra eta intuitiboa, aukera, efektu eta trantsizio askorekin, 0tik aurrerako bideo bat egiteko prozesu osoa bateratzeko aukera ematen duena.


Tailerrak egiteko aukeratutako aplikazioa doakoa da eta Android eta IOSerako dago eskuragarri, parte-hartzaile guztiek klaseetan app-ra sartzeko aukera izan dezaten.
Ikus-entzunezko gaikuntzaren lehen topaketan, mugikorretik edo smartphonetik bideoak grabatzeari eta editatzeari buruzko eduki teorikoak eman ziren;

  • Instagramen Reels egiteko ideiak
  • Argazkigintzaren eta bideoaren oinarriak
  • Musika biralaren erabilera
  • Argiztapenaren eta soinuaren garrantzia
  • Trantsizio motak
  • Egikaritze-plana


Eta bigarren topaketa batean, jakintzaren alderdi teorikoa landu ondoren, praktikaren ordua iritsi zen. Lanean hasi ziren denen artean Reel bat egiteko.
Bideoa egiteko, sormenaren mekanismoak martxan jarri behar izan zituzten, ideia-zaparradak egin behar izan zituzten eta batera lan egin behar izan zuten gidoia idazteko eta grabatuko ziren trantsizioak planteatzeko.
Tailerretan gaitasun digital desberdinak bereganatu eta bereganatu ondoren, hemendik aurrera ikasleak gai izango dira sare sozialen egungo joerei jarraituko dien eduki dinamiko eta bisuala sortzeko.

Ikus-entzunezko gaikuntza-saioen azken emaitza #GetxoAktibatu ekimeneko partaideen talde-lana eta koordinazioa erakusten duen Reel bat da.


Reel: https://www.instagram.com/reel/CUmbrl3Aj6s/

 

Aurreko jarduerak

Gero eta zailagoa da Instagramen algoritmoari jarraitzea, gure profiletan prestatzen ditugun argitalpenei ikusgarritasun handiagoa emateko, baina batzuetan Instagramek trikimailu batzuk ematen ditu eta zenbait "bonus" eskaintzen ditu, jokoaren arauak jarraitzen badituzu.

Arrigunaga Taldearen negozioek oso ondo aplikatu nahi zuten prestakuntza-errefortzuetan edo aurretiko tailerretan ikasitako estrategia, eta Reel dibertigarri bat sortzeari ekin zioten. Instagram edo Tik-Tok bezalako formatu bat aukeratu zuten bistaratze askoko argitalpen bat lortzeko. Asmoa objektu bat negozio guztien artean pasatzea zen, eta hain hurbil egotearen sentsazioa ematea, ezen eskua luzatze hutsarekin objektu bat pasatzeko gai baitzara. Kasu honetan, Getxoaktibatu programaren logoa zuen irudi bat aukeratu zen, eszenek aurrera egin ahala eskuz aldatzen zena.

Taldeak hasieratik oso argi izan zuen formaturik egokiena bertikala izango zela Reels eta are Storiesera egokitzeko, eta erronkako parte-hartzaile guztien plataforman argitaratu behar zela, ahalik eta biraltasunik handiena emateko. Talde on bezala negozioen artean funtzioak banatu ziren eta batzuk bideoaren azala diseinatzeaz arduratu ziren, beste batzuk lehen grabazioa bidaltzeari ekin zioten, beste batzuk grabazioen ibilbidea sortu zuten eta beste bat grabazioak biltzeaz eta edizioa egiteaz arduratu zen.

Talde-lanak emaitza onak ekartzen ditu beti, eta, kasu honetan, bideoak 35.000 bistaratze baino gehiago izan ditu parte-hartzaileen Instagrameko profil guztien artean.Zorionak “Arrigunaga taldea "!

https://www.instagram.com/reel/CRmOGdfIsN-/

 

Erronka La Bola Taldea

Talde honek, Arrigunagak ekoiztutako Reelaren arrakastatsua ikusita, bere bertsio propioa egitea erabaki zuen, oinarriaren ideia bera erabiliz: objektu batetin bideoaren plano aldaketak sortzea.

Oraingo honetan, La Bolak paperezko hegazkin bat erabiltzea erabaki zuen, Getxoko saltoki, negozio edo profesional batek beste batera grabatutako irudien arteko trantsizio gisa.

Trantsizio dinamikoak erabiliz, sortutako ikus-entzunezko edukien emaitzak uniformetasun-plus bat duen irudi bat hartzen du. 

La Bola taldeak sortutako Reelean ikus daitekeenez, protagonistak paperezko hegazkina jasotzen duen bakoitzean, irekitzean bere saltokiaren izena idatzita dago. Ideia honen helburua saltoki ezberdinen izenak aurkeztu eta ezagutaraztea da.

Erronka horren zabalkundea egiteko, La Bolako talde eragilearen barruan #GetxoAktibaTU programan aktiboki parte hartzen duten Instagrameko kontu guztiek sortutako bideoa partekatu dute beren Instagrameko feed-ean eta istorioetan, eta 5052 bisita lortu dituzte azken zenbaketan. Zorionak!!!

Erronka honen helburu nagusia da tailerretan hartutako bideoak grabatzeko eta editatzeko gaitasun digitalak praktikan jartzea, kamera baten aurrean jartzeko beldurra galtzea eta, bide batez, ikusleak Instagrameko kontu guztien artean ezagutzera ematea. Horretarako, #GetxoAktibaTU tailerra antolatu zen mugikorretik bideoa grabatzeko eta editatzeko.


Andoni Zamorano Getxoko Graba Ezak! Ikus-entzunezko ekoiztetxeko bideografo profesionalak emandako saio hauetan, ikasleek Instagram aplikazioa erabiliz Reels grabatzen eta editatzen ikasi dute. Bideoa editatzeko tresna oso moldakorra eta intuitiboa, aukera, efektu eta trantsizio askorekin, 0tik aurrerako bideo bat egiteko prozesu osoa bateratzeko aukera ematen duena.

Tailerrak egiteko aukeratutako aplikazioa doakoa da eta Android eta IOSerako dago eskuragarri, parte-hartzaile guztiek klaseetan app-ra sartzeko aukera izan dezaten.
Ikus-entzunezko gaikuntzaren lehen topaketan, mugikorretik edo smartphonetik bideoak grabatzeari eta editatzeari buruzko eduki teorikoak eman ziren;

  • Instagramen Reels egiteko ideiak
  • Argazkigintzaren eta bideoaren oinarriak
  • Musika biralaren erabilera
  • Argiztapenaren eta soinuaren garrantzia
  • Trantsizio motak
  • Egikaritze-plana


Eta bigarren topaketa batean, jakintzaren alderdi teorikoa landu ondoren, praktikaren ordua iritsi zen. Lanean hasi ziren denen artean Reel bat egiteko.
Bideoa egiteko, sormenaren mekanismoak martxan jarri behar izan zituzten, ideia-zaparradak egin behar izan zituzten eta batera lan egin behar izan zuten gidoia idazteko eta grabatuko ziren trantsizioak planteatzeko.
Tailerretan gaitasun digital desberdinak bereganatu eta bereganatu ondoren, hemendik aurrera ikasleak gai izango dira sare sozialen egungo joerei jarraituko dien eduki dinamiko eta bisuala sortzeko.

Ikus-entzunezko gaikuntza-saioen azken emaitza #GetxoAktibatu ekimeneko partaideen talde-lana eta koordinazioa erakusten duen Reel bat da.


Reel: https://www.instagram.com/reel/CUmbrl3Aj6s/

Aurreko jarduerak

Beti da interesgarria bakoitzaren negozioa aurkeztu eta ezagutzera eman ahal izatea, baina zer gertatzen da erreferentzia lagun batek ematen badizu? Eta kasu honetan, zer gertatzen da fidatzen zaren saltoki edo negozio batek ematen badizu?  Ideia horrekin lan egin du "La Bola" taldeak, eta erronka horretarako berariaz sortutako ikus-entzunezkoak diseinatu dira, Getxoaktibatu programako tailerretan ikasitako xehetasun guztiekin.

Formatuei buruzko irizpideak bateratzen saiatu gara, bideo bakoitzak ahalik eta ikuspen handiena izan dezan. Etiketak eta testuak ere diseinatu dira, azalpen-argumentuarekin irudiari laguntzeko. Portada eta kontrazal bat sortu ziren, soinu-gortina batekin, bideo guztiak modu berean hasteko, gaur egun Instagramek eskaintzen dituen tamaina guztietara egokituz. Eta interesgarriena, bideoak taldeko gainerako partaideen profiletan aurkeztu dira negozio horiek ezagutzera emateko.

Bideo bakoitzaren bistaratzeen emaitzak oso desberdinak izan dira hautatutako argitalpen motaren arabera (Post, Story, Reel). Nolanahi ere, emaitzak oso onak izan dira oro har; izan ere, parte-hartzaile batzuek jarraitzaile kopuru handirik ez duten arren, Getxoko beste negozio batzuen profiletan eman dira ezagutzera, bezeroak partekatzeko.Kalitatezko kontaktuak dira.

Lehen negozio-gurutzaketarekin hasi zen erronka hori, eta parte-hartzaile bakoitzak bere erronka-bikotearen bideoa partekatu zuen bere profilean. Une honetan talde osora zabaldu da eta astero parte hartzen duen negozio baten informazioa partekatzen da txanda osoa amaitu arte.

Partekatutako bideoen lehen txandarekin, 1.000 bistaratze baino gehiago lortu ziren Reels formatuetan, eta 100 baino gehiago hormetako argitalpenetan. Guztira 3.500 bistaratze inguru izan dira erronkaren lehen txandan. Zorionak "La Bola"!

Argitalpenen lehen txanda:

DUBLIN LANGUAGES 

https://www.instagram.com/p/CPVY-HvKeyR/?utm_source=ig_web_copy_link

PELUQUERÍA MARSUN

https://www.instagram.com/p/CPtkOMcq-db/?utm_source=ig_web_copy_link

CURVES ALGORTA

https://www.instagram.com/p/CPxrmu_sT4K/?utm_source=ig_web_copy_link

ILESTIMAKEUP

https://www.instagram.com/p/CP0MW-IKx2V/?utm_source=ig_web_copy_link

AMETS KAMISETAK 

https://www.instagram.com/p/CP-T_ICKeSU/?utm_source=ig_web_copy_link

FERRETERIA ELORRI

https://www.instagram.com/p/CQdtkDPgJoo/?utm_source=ig_web_copy_link

CRESCENDO 

https://www.instagram.com/reel/CQzKIRVoSW6/?utm_source=ig_web_copy_link

MAITE ESKULANAK 

https://www.instagram.com/reel/CQ3GJ0RIBHq/?utm_source=ig_web_copy_link

Informazio gehiago nahi izanez gero idatzi getxoaktibatu@getxo.eus helbidera

Esta web utiliza cookies, puedes ver nuestra política de cookies, aquí Si continuas navegando estás aceptándola
Política de cookies +