Aurkezpena

Kalitate sailaren lehenengo helburua, Getxoko Udaletxean modernizazio eta kalitate prozesuak sustatzea, koordinatzea eta hedatzea da. Guzti hau, eskaintzen ditugun zerbitzuak hobetu eta dauden errekurtsoak optimizatzeko helburuarekin, horrela, efikazia eta efizientzia maila egokiak lortuz. 

Kalitatea edo Bikaintasuna, edozein erakunderen aktibitatea artikulatzeko Gestio estrategia bat da. Getxoko Udaletxean, 1998. urtetik etengabeko hobekuntzaren bidea hartu zen hurrengoak lortzeko: gestioa hobetzea eta hiritarren eta Interes Taldeen itxaropen eta beharrei moldatzen diren zerbitzu hobeak eskaintzea. 

1999. urtean  Udaletxeak, bere Gestio modeloaren erreferentziatzat, EFQM Modeloa hartzeko erabakia hartu zuen.

EFQM eredua

Gainera, Bikaintasunaren oinarrizko Kontzeptuak (lehenago Kalitate Osoaren Oinarriak deituak), gure esfortsuak bideratzen saiatzen dira:

  • Emaitza orekatuak lortzea
  • Hiritar eta gure zerbitzuen erabiltzaileentzako balioa eranstea
  • Ikuspegi, inspirazio eta zintzotasundun liderra izatea
  • Prozesuak kudeatzea
  • Arrakasta erakundeko pertsonen bidez lortzea
  • Kreatibitatea eta Berrikuntza hedatzea
  • Itunak garatzea
  • Etorkizun sostengarri baten erantzukizuna hartzea
Alerta Laranja

Itsasaldeko arriskuagatik: Nabigazioa lehenengo bi milietan (Ostegunak 18)

Gomendioak

Abisu horiak:

- Itsasaldeko arriskuagatik: Nabigazioa lehenengo bi milietan (GAUR)

- Itsasaldeko arriskuagatik: Kostaldeko kalteak 04etatik 06etara eta 16etatik 18etara (Asteazkenak 17)

- Itsasaldeko arriskuagatik: Nabigazioa lehenengo bi milietan (Ostegunak 18)

- Itsasaldeko arriskuagatik: Kostaldeko kalteak 04etatik 04etara eta 17etatik 19etara (Asteazkenak 17)

 

  • Rss
  • Youtube
.
Udaltzaingoa 94 466 0202
  • Parking
  • Parking adaptado
  • Parking carga y descarga
Esta web utiliza cookies, puedes ver nuestra política de cookies, aquí Si continuas navegando estás aceptándola
Política de cookies +